استاندار جزئیات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی را تشریح کرد

بجنورد- ایرنا- استاندارخراسان شمالی جزئیات سفر بیست و ششمین سفر استانی رییس جمهور، آیت الله سیدابراهیم رییسی را به این خطه تشریح کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: سفر رییس جمهور به این استان فردا -پنجشنبه- دوم تیرماه تدارک دیده شده است و در این سفر ۱۰ تن از اعضای هیات دولت سیزدهم هم آیت الله رییسی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: رییس جمهور در این سفر یک روزه بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری را در دستور کار خود دارد.

حسین نژاد یادآور شد: همزمان با این سفر گروهی از وزرا و نمایندگان تام الاختیار رییس جمهور نیز با حضور در شهرستان های مختلف به بررسی مسائل و مشکلات این مناطق می پردازند.

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha