معاون وزیر ورزش و جوانان وارد قشم شد

۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبر: 84799407
معاون وزیر ورزش و جوانان وارد قشم شد

قشم - ایرنا - معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ظهر (پنجشنبه دوم تیر ۱۴۰۱) با استقبال رسمی از سوی فرماندار این شهرستان وارد جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، محمدمحمدحسینی فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین این شهرستان در اسکله بندر لافت از بنیامین شکوه فر و هیات همراه استقبال کردند.

فرماندار شهرستان قشم هدف از سفر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان را بازدید از چند پروژه ورزشی و گفت و گو با سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث فضای ورزشی عنوان کرد.

قرار است معاون وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید میدانی از مجموعه ورزشی تختی، ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه رفاهی اقامتی این مجموعه را بررسی کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان وارد قشم شد

به گزارش ایرنا، شهرستان قشم حدود هزار و ۵۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۱۵ هیات ورزشی در این نگین خلیج فارس فعالیت می‌کنند و سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در این شهرستان نزدیک به ۸۰ سانتی متر فضای رو باز و رو بسته است.

مجموعه فضاهای ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم شامل یک مجموعه ورزشی تختی با یک سالن ورزشی، یک استخر، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین ورزشی روستایی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha