معاون وزیر ورزش از مجموعه ورزشی خیرساز روستایی در قشم بازدید کرد

قشم - ایرنا - معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با همراهی فرماندار قشم عصر (پنجشنبه دوم تیر ۱۴۰۱) با حضور در سایت یک مجموعه ورزشی چهار هکتاری خیرساز روستایی از آن بازدید کرد.

به گزارش ایرنا از اعلام عصر پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، محمد محمدحسینی در حاشیه انجام این بازید مشترک اظهار داشت: سایت ورزشی روستای پی پشت از توابع بخش مرکزی شهرستان شامل زمین فوتبال، پیست دو ومیدانی، فوتسال، والیبال، جایگاه تماشاگران، رختکن، دیوار کشی، محوطه سازی، تامین روشنایی، سرویس بهداشتی، جایگاه ویژه میهمانان و استراحتگاه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

معاون وزیر ورزش از مجموعه ورزشی خیرساز روستایی در قشم بازدید کرد

وی با اشاره به انجام پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساخت سالن بدن سازی در این مجموعه ورزشی خیرساز روستایی افزود: در واقع خیر این سایت ورزشی مالک کارگاه لنج سازی است که در جوار روستای پی پشت فعالیت دارد و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی اقدام به ایجاد مجموعه یادشده کرده است.

معاون وزیر ورزش از مجموعه ورزشی خیرساز روستایی در قشم بازدید کرد

به گزارش ایرنا، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ظهر (پنجشنبه دوم تیر ۱۴۰۱) با استقبال رسمی از سوی فرماندار این شهرستان وارد جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب شد.

محمدمحمدحسینی فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین این شهرستان در اسکله بندر لافت از بنیامین شکوه فر و هیات همراه استقبال کردند.

فرماندار شهرستان قشم هدف از سفر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان را بازدید از چند پروژه ورزشی و گفت و گو با سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث فضای ورزشی عنوان کرد.

شهرستان قشم حدود هزار و ۵۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۱۵ هیات ورزشی در این نگین خلیج فارس فعالیت می‌کنند و سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در این شهرستان نزدیک به ۸۰ سانتی متر فضای رو باز و رو بسته است.

مجموعه فضاهای ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم شامل یک مجموعه ورزشی تختی با یک سالن ورزشی، یک استخر، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین ورزشی روستایی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha