۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84800512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قول مساعد استاندار برای حل مشکلات مهرشهر بیرجند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در بازدید از منطقه مهرشهر بیرجند با جمعی از شهروندان در مسجد امام حسن عسکری (ع) دیدار کرد و برای حل مشکلات مردم این منطقه قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت شامگاه جمعه در این بازدید تامین یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسجد امام حسن عسکری (ع) منطقه ۹ دی مهرشهر را وعده داد.

پیگیری برای رسیدگی به مسایل بهداشت و درمان منطقه و ایجاد نانوایی از دیگر وعده‌های استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم منطقه ۹ دی مهرشهر بیرجند بود.

فرماندار بیرجند نیز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های دولت سیزدهم است.

علی فاضلی‌فرد با اشاره به تاکید رییس جمهور بر حضور مسئولان در کنار مردم افزود: این بازدیدها و حضور، مصداق تاکید رییس جمهور است.

وی گفت: مسوولان دولت سیزدهم بی‌ریا در کنار مردم هستند و ثابت کردند بین مردم و مسوولان فاصله‌ای نیست.

فرماندار بیرجند گفت: مردم نیز در حفظ و حراست و صیانت از نظام پای کار هستند از همین‌رو تمام تلاش دشمنان برای ناامید کردن بی‌اثر خواهد بود. 

وی عنوان کرد: تحریم‌ها تاکنون ناکارآمد بوده لذا دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی در بین مردم، بدبینی نسبت به نظام را ترویج دهد. 

فاضلی‌فرد شروع تحول اقتصادی از سوی دولت را یک امر مهم دانست و افزود: مردم از همان ابتدای کار همراه مسئولان بودند لذا با این اعتماد امید می‌رود دولت بتواند در این تحول عظیم اقتصادی سربلند باشد. 

وی با ابراز امیدواری از اینکه تا چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی به نفع مردم خواهیم بود گفت: همانطور که در عرصه نظامی با همت حاج قاسم سلیمانی بر دشمن پیروز شدیم امروز هم سردار جنگ اقتصادی رییس جمهور است لذا جنگ تمام عیار، سرباز و یار می‌خواهد و مردم باید به عنوان سربازان این جبهه پای کار باشند.

فرماندار بیرجند ابراز امیدواری کرد: با همراهی این تحول عظیم اقتصادی به نفع مردم رقم بخورد که قطعا ثمرات آن به مردم می‌رسد. 

وی با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است ادامه داد: در عین حال نگاه دولت به مناطق کمتر توسعه‌یافته ویژه است.

منطقه مهرشهر بیرجند که بخش زیادی از آن را مسکن مهر تشکیل داده، از مناطق کمتر برخوردار مرکز استان محسوب می‌شود و استاندار طی یک سال گذشته چندین بار از این منطقه بازدید میدانی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha