۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84801250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است

همدان- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دولت سیزدهم به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا «بنیامین شکوه فر» روز شنبه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان‌های کبودرآهنگ و بهار از توابع استان همدان اظهار داشت: نگاه دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم پیگیری جدی برای تکمیل طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد است.

وی اضافه کرد: همچنین براساس قول وزیر ورزش وجوانان به جامعه ورزشی کشور در تلاش هستیم تا پایان سال جاری طرح‌های عمرانی بالای ۸۰ درصد را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شکوه فر خاطرنشان کرد: پیگیری طرح‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان در دستور کار قرار دارد و این موضوع با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور امروز از عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار که شامل سالن ورزشی چند منظوره و استخر شنا است بازدید کرد.

این مجموعه از سال ۱۳۸۵ آغاز و تاکنون ۷۰ درصد مراحل ساخت آن انجام شده است.

شکوه فر همچنین از استخر سرپوشیده بانوان بهار و زمین چمن صالح آباد نیز دیدن کرد و قرار است امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان کبودرآهنگ حضور یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha