۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 84803829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس:بهره گیری از زندگی شهدا برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت

شهرقدس- ایرنا- فرماندار شهرقدس گفت: زندگینامه هریک از شهدای انقلاب اسلامی مملو از درس‌ها و الگوهایی است که با بهره‌گیری از آنها می‌توانیم برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نمادسازی کنیم.

به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی روز دوشنبه در نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرقدس با حضور خانواده معزز شهدا و دیگر مسئولان در سالن جلسات فرمانداری، افزود: از شهدای عظیم شأن انقلاب اسلامی می‌توان به عنوان امامزاده‌های قرن حاضر یاد کرد زیرا از زندگینامه هریک از شهدا به عنوان چراغ راه زندگی اجتماعی و سرمایه‌های معنوی استفاده کرد.

وی ادامه داد: سال‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس گذشته است اما همچنان عطر و بوی شهدا در اماکن مختلف شهرها یادآور رشادت‌های آن زمان است و ما به عنوان بازماندگان ایثار و شهادت وظیفه داریم ضمن پاسداری از خون شهدا در راستای تکریم این عزیزان فعالیت کنیم.

فرماندار شهرقدس با بیان اینکه یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای تکریم شهدای انقلاب اسلامی انجام داد، فعالیت در گلزار و اماکنی است که شهدا در آنجا حضور دارند، اظهار کرد: در شهرقدس پنج مکان مزین به وجود شهدا وجود دارد و در مقبره شهدای گمنام بوستان ولیعصر و دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه‌ای در حوزه ساماندهی نیست، اما دیگر اماکن که دارای مشکلاتی است که باید با برنامه‌ریزی نسبت به ساماندهی آن فعالیت شود. 

گلی‌کانی گفت: ما به عنوان متولیان امر نتوانستیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید خوب منتقل کنیم و دستگاه‌های متولی ضمن شنیدن دغدغه خانواده شهدا باید در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نمادسازی کنند و در راستای ساماندهی این مشکلات فعالیت‌های لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha