۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85371238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار شهرقدس: انتخابات عرصه نقش‌آفرینی آحاد مختلف جامعه است

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرقدس گفت: انتخابات عرصه نقش‌آفرینی آحاد مختلف جامعه و این امر از آن حیث حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری در اوایل سال نیز به این موضوع تاکید فرمودند.

به گزارش ایرنا، وحیدگلی کانی شامگاه سه شنبه باحضور دردوره طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد شهرقدس اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل مشارکت را هدف قرار داده اند.

این مسئول اضافه کرد: طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی همه ما حق انتخاب در فرایند انتخابات داریم و اگر از حق خود استفاده نکنیم دیگران به جای ما تصمیم‌گیری خواهند کرد و اگر ما به عنوان متولیان امر در این حوزه جهت آشنایی نسل جوان برنامه‌ریزی نکنیم، دشمنان برنامه‌ریزی خواهد کرد.

وی گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تا به حال توطئه‌های بسیاری را در بسترهای مختلف برنامه‌ریزی کرده که یکی از آنها جنگ تحمیلی بود و در آن ایام مردم غیور کشورمان نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست ایادی بیگانه بیفتد، همچنین در عرصه های مختلف اقتصادی سیاسی و شاید عرصه ها که بازهم توطئه های بسیاری کردند اما همچنان نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

گلی کانی افزود: یکی از روش‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده از همین بستر دانشگاه جهت تبیین مسائل و موضوعات مختلف، همچنین تعیین راهبردهای بسیاری است و امسال چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن خواهیم گرفت که چون گذشته شاهد موفقیت‌های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های متعدد هستیم.

فرماندار شهرقدس خاطرنشان کرد: باید نسبت به تبیین روش‌های نوین مبتنی بر اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام شود که این امر در همین محیط‌های علمی محقق خواهد شد، همچنین می بایست سیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای نسل جوان بیان کرد، زیرا اگر این اندیشه و افرادی چون حاج قاسم سلیمانی که به فرامین امام راحل لبیک گفتند، نبود ما الان شاهد تربیت یافته‌های مکتب سلیمانی نبودیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان قدس به همراه شهرستانهای شهریار و ملارد یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha