۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84805550
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۲ کارتن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در قشم توقیف شد

قشم - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی قشم از توقیف ۳۲ کارتن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته به وزن تقریبی ۳۰۲ کیلوگرم پیش از عرضه در بازار و استفاده قشموندان در این شهرستان خبر داد.

محمد صدیق ارم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مقدار مرغ تاریخ مصرف گذشته در بازدید بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان قشم کشف و مرغ های غیر بهداشتی در صورت جلسه ای با دستور مقام قضایی به صورت موقت ضبط شد.

وی افزود: این اداره همه فرآورده های خام دامی را قبل از توزیع در مراکز عرضه مصرفی بازرسی کامل کرده و با اطمینان از سلامت آنها و رعایت ضوابط بهداشتی اجازه توزیع آن را در بازار جزیره صادر می کند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم اضافه کرد: از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی خواست برای حفظ سلامت قشموندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

ارم با بیان اینکه سلامت جامعه مساله ای نیست که بتوان با مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری با آن برخورد کرد، گفت: برخورد قاطع با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می کنند در دستور کار دامپزشکی شهرستان قشم است و با متخلفین طبق قوانین و مقررات از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم یادآور شد: قشموندان حتما در زمان خرید مرغ منجمد به نام و نشان کشتارگاه های صنعتی طیور و تاریخ تولید، انقضا، شرایط نگهداری و شماره پروانه بهره برداری از اداره کل دامپزشکی توجه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha