۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84806065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم های با موضوع آسیب های اجتماعی خراسان شمالی حمایت می‌شوند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم های تولید شده فیلم سازان استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت می شوند که اجرای این طرح با همکاری موسسه فرهنگی و هنری پرتو آفتاب هشتم انجام می شود.

تقی صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به  انتشار فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه در استان از ششم تیرماه سال جاری افزود: فیلم های کوتاه با موضوعاتی همچون آسیب های اجتماعی، اعتیاد، فضای مجازی، کنترل خشم، خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی حمایت  خواهند شد.
وی افزود: به کارگیری ظرفیت فکری و تقویت اندیشه ارزشمند مردمی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی  از جمله اهداف طرح حمایت از فیلم های کوتاه است.
وی به مقرارت ارسال آثار اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی باید مطابق با موازین جمهوری اسلامی ایران باشد، شرکت کنندگان بعد از تکمیل فرم ثبت نام آثار خود را به صورت مجازی از طریق واتساپ ارسال کنند و مسوولیت پاسخگویی به هر گونه ادعای افراد حقیقی و حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده بر عهده ارسال کننده اثر است و ستاد برگزاری هیچ گونه مسوولیتی در این خصوص نخواهد پذیرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همچنین تکمیل و ارسال فرم تقاضا به معنای قبول تمام مقررات است و تصمیم نهایی در مورد نکاتی که در مقرارت پیش بینی نشده باشد بر عهده ستاد برگزاری خواهد بود و دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال فایل های ارسالی خراب بر عهده نخواهد داشت.
صادقی افزود: شرکت برای عموم آزاد است، نویسندگان فقط یک بار می توانند آثار خودرا به دبیرخانه ارسال نمایند و امکان اصلاح و ارسال مجدد آن وجود ندارد.
وی مهلت ارسال فیلمنامه را بیستم تیرماه جاری اعلام کرد و افزود:هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق ۰۹۳۵۸۰۳۹۰۲۸ ارسال کنند.
وی با اشاره به زمان داوری آثار از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه گفت: فیلمنامه های برگزیده سی ام تیرماه اعلام خواهد شد و مهلت تولید و ارائه فیلم ها به دبیرخانه تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha