۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84849421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۷ سینما در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

بجنورد- ایرنا- رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: هفت سینمای با ظرفیت یکهزار صندلی تا پایان امسال در بجنورد مرکز استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  اکرم صدیقی‌کلاته روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنای خراسان شمالی که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: ۲ سالن سینما با ظرفیت ۶۰۰ صندلی، ۲ سالن با ظرفیت ۸۰ صندلی، یک سالن با ظرفیت ۱۲۰ صندلی و ۲ سالن با ظرفیت ۲۰۰ صندلی در بجنورد در حال تکمیل و تجهیز است.

وی تصریح کرد: شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان فاقد سالن سینما هستند و سعی داریم تا این موقعیت فرهنگی را در سال های آتی برای این شهرستان ها ایجاد کنیم.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی عنوان کرد: اکنون ۸۰ درصد سینمای استان زیر نظر حوزه هنری قرار دارد که در مجموع فقط پنج سالن از این ظرفیت بهره وری اقتصادی رسیده است.

استان خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری  دارای ۹ سالن سینما  با ۲ هزار ۲۷۴ صندلی و ۱۲ سالن نمایش دارد.

محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف روز هفدهم مردادماه ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه هشت تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha