اصناف اردبیل توان ایجاد فرصت اشتغال بیش از ۱۱۰ هزار نفر را دارد

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۵۵ هزار واحد صنفی در این استان فعالیت می‌کنند و توان ایجاد فرصت اشتغال در این واحدها بیش از ۱۱۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رامین صادقی روز پنجشنبه در نشستی با جامعه اصناف و بازاریان اردبیل به مناسبت دهه تولید و تجارت اظهار کرد: در یک سال گذشته به همت واحدهای صنفی و فعالان این حوزه زمینه اشتغال چهار هزار و ۶۷۱ نفر فراهم آمده است.

وی اقدامات اتاق اصناف در ایجاد زیرساخت‌های حمایتی از فعالان این عرصه را یادآور شد و افزود: با ایجاد اشتغال در کنار حل مشکلات واحدهای صنفی در بخش مالیاتی و بیمه‌ای، سعی بر حمایت از فعالان این حوزه است تا بتوانند شرایط مطلوبی را در ارایه خدمات به عموم شهروندان داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تلاش‌های موثری را هیات‌ رئیسه اتاق اصناف در یک سال گذشته برای پشتیبانی از فعالان این بخش انجام داده است که به طور قطع در بخش بیمه‌ای،‌ حل مشکلات مالیاتی و ایجاد زیرساخت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی بسیار موثر و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت نیز به نوبه خود از اصناف منصف استان اردبیل حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنفی، تولیدی و ایجاد اشتغال فرصت‌های جدید در این مجموعه‌ها مد نظر است.

صادقی در ادامه گفت: اصناف آخرین حلقه تولید و عرضه محصول برای مردم هستند و از این رو ارتباط و تعامل بیشتر آنها با اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز رضایت‌مندی بیشتر در این حوزه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه واحدهای صنفی همپای واحدهای تولیدی و صنعتی در ایجاد فرصت‌های اشتغال گام‌های جدی و عملی را برداشتند، تاکید کرد: تلاش موثری را انجام می‌دهیم تا این فعالان با دغدغه کمتر بتوانند بعد از سپری کردن ایام سخت شیوع کرونا فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha