گرمای هوای مشهد هفته آینده کاسته می شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۷ درجه سلسیوس خواهد رسید که این میزان در اواسط هفته آینده تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

زهرا عنایتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که سه شنبه و چهارشنبه روزهای خنک هفته آینده خواهد بود افزود: دمای هوای شهر مشهد فردا با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز، به ۳۹ درجه خواهد رسد اما از روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی دما در این شهر آغاز خواهد شد به طوری که تا روز سه شنبه دمای هوا در این شهر به ۳۰ درجه سلسیوس می رسد.

وی ادامه داد: تا پایان روز چهارشنبه پدیده غالب در این بازه زمانی، وزش باد شدید و خیلی شدید، به خصوص در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۶۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

عنایتی افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

وی اضافه کرد: طی۲۴ ساعت گذشته، شهرستان های فریمان و مه ولات به ترتیب با کمینه دمای هوای ۱۷ و ۴۴ درجه سلسیوس خنکترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha