۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84808659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنده‌گیری ۲۹ حلقه مار و چند خبر دیگر از شهرداری سنندج

سنندج- ایرنا- زنده گیری ۲۹ حلقه مار، سرویس دهی ۲۷ دستگاه اتوبوس به شرکت کنندگان کنکور سراسری و پلمب یک واحد ال. پی. جی غیرمجاز چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج است.

به گزارش ایرنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: هر ساله از اواسط فرودین تا پایان تابستان حوادث زیادی در زمینه رویت مار توسط شهروندان به سازمان آتش نشانی گزارش می شود که آتش نشانان سریعا به محل اعزام می شوند.

مرتضی کرمی افزود: با گرم شدن هوا مارها اقدام به جابجایی می کنند و ناخواسته در مکان‌های عمومی مانند منازل، ادارات، کارگاه ها و نظیر آنها دیده می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۹ حلقه مار زنده گیری و در دامن طبیعت رها سازی شد از شهروند خواست در صورت رویت مار اصلا به آن نزدیک نشوند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی گزارش دهند.

سرویس دهی ۲۷ دستگاه اتوبوس به شرکت کنندگان کنکور سراسری در سنندج

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: همزمان با برگزاری کنکور سراسری و در راستای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این آزمون و کاهش بار ترافیک، ۲۷ دستگاه اتوبوس به جابجایی شرکت کنندگان این آزمون در سنندج اختصاص یافت.

حمید خضری افزود: ۶ دستگاه اتوبوس از ناصرخسرو به سمت دانشگاه آزاد، دانشگاه کردستان و دانشگاه علوم پزشکی، چهاردستگاه در مسیر حسن آباد به سمت شهر، ۴چهار دستگاه در مسیر نایسر، چهاردستگاه در چهار باغ و سه دستگاه در شهرک مولوی به سمت دانشگاه فرهنگیان به شرکت کنندگان کنکور سراسری سرویس ارائه داد.

وی اعلام کرد: ۶ دستگاه اتوبوس هم در مسیر برگشت از دانشگاه کردستان و علوم پزشکی به سمت میدان انقلاب از ساعت  ۶ صبح  الی ۲۰غروب به شرکت کنندگان کنکور سراسری خدمات رسانی کرد.

یک واحد ال. پی. جی غیرمجاز در سنندج پلمب شد

سرپرست سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: با توجه به غیراستاندارد، غیرقانونی و خطرساز بودن واحدهای سیلندر پرکنی و انبار کپسول در سطح شهر براساس بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها این واحدها باید پلمب شوند.

مرتضی سنندجی به پلمب یک واحد مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در میدان محمدی سنندج اشاره کرد و افزود:  این واحد به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرد که پس از شناسایی و با دستور دستگاه قضا پلمب شد.

وی با بیان اینکه چند واحد سلیندرپرکنی غیرمجاز دیگر در سطح شهر شناسایی شده که بزودی پلمب می شوند، تاکید کرد: واحدهای سیلندر پرکنی غیرمجاز با توجه به خطرآفرینی که دارند بدون هیچ اخطاری پلمب می شوند.

شهر سنندج با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه َ شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha