۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 2835
کد خبر: 84809497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس: برنامه توسعه چهارساله شهرستان‌ها تدوین شود

شیراز - ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به شهرستان اِوَز ضمن بازدید از طرح های حوزه سلامت در این شهرستان خواستار « تدوین برنامه پروژه» در شهرستان‌ها شد و خاطرنشان کرد: برنامه زمان بندی سالیانه اتمام پروژه ها مشخص و برنامه جامع چهار ساله شهرستان تا پایان مردادماه تدوین شود.

ایمانیه شامگاه شنبه در این سفر، تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پروژه های کوچک و کلان غیرفعال بیش از دوسال توسط فرمانداران شناسایی شود و با برنامه ریزی مناسب تکمیل پروژه ها در دستور کار قرار گیرد، ۹۰ درصد درخواست های مردم در سفر های شهرستانی، عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
استاندار فارس با بیان اینکه «کلنگ زنی پروژه بدون تامین اعتبار انجام نشود»، گفت: کلنگ زنی و عدم اتمام پروژه های عمرانی سبب آسیب به اعتماد مردم می شود.
وی لزوم رشد هشت درصدی اقتصادی استان فارس در سال ۱۴۰۱ را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: توجه به کیفیت در پروژه ها باید اولویت پیدا کند زیرا عمده ترین عامل افزایش رشد اقتصادی استان، افزایش بهره وری است.
ایمانیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به وجود مراکز علمی قوی در شهرستان های استان فارس ، ادامه داد: باید نقش مراکز علمی در حل مشکلات و پیشرفت شهرستان مشخص شود بنابراین باید شاهد ارتباط قوی‌تر باید بین فرمانداران و متخصصان باشیم.
ایمانیه یکی از بخش‌های مهم در مراکز دولتی را «میز خدمت» دانست و ضمن تاکید بر ساماندهی میز خدمت در شهرستان ها برای تسهیل در انجام تقاضای مردم، تصریح کرد: در فرمانداری ها  با گشاده رویی از ارباب رجوع استقبال شود و نباید مردم ناامید از فرمانداری برگردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ایمانیه استاندار فارس و هیات همراه در ادامه سفر خود به شهرستانهای جنوبی فارس شنبه شب وارد روستای فیشور مرکز دهستان فیشور در بخش مرکزی اوز شد ومورد استقبال مردم ومسئولین قرار گرفت ، استاندار فارس وهیات همراه پس از مراسم استقبال از ساختمان  خیر ساز محتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی  فیشور بازدید کرد  و این ساختمان به بهره برداری رسید.
این ساختمان در زمینی به وسعت یک هزار و ۶۴۰مترمربع با یک هزار و ۷۵۰متر مربع  زیر بنا از محل خیریه شاد روان محمد زمانپور توسط فرزندان آن مرحوم با صرف هزینه ۲۱ میلیارد تومان در سه طبقه ساخته شده است و دارای ۱۶ کلاس درس سه سالن آمفی تاتر، سالن اجتماعات و کتابخانه است.
فیشور در ۴۵ کیلومتری غرب اوز و ۲۰ کیلومتری شرق خنج قرار دارد.

استاندار فارس همچنین شامگاه شنبه از فیشور به شهر اوز عزیمت کرد و از بیمارستان  جدید در حال ساخت راه پیمای اوز بازدید کرد ، بیمارستان  یوسف راه پیما در زمینی به وسعت ۱۱ هکتار با ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در  پنج طبقه در حال ساخت است و ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
تاکنون ۹۰ میلیارد تومان هزینه ساخت آن از سوی نیک اندیش عرصه سلامت تامین و پرداخت شده است.
استاندار فارس همچنین از بیمارستان امیدوار اوز وساختمان در حال توسعه آن بازدید کردند ،  ساختمان بخش  سی تی اسکن این بیمارستان با یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا با صرف ۲میلیارد تومان از سوی بلوکی یکی از خیرین اوز در حال ساخت است.
بازدید از ساختمان در حال ساخت فرهنگی هنری از دیگر برنامه های استاندار فارس بود این ساختمان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با ۲ هزار و ۶۲۶ متر  مربع زیر بنا با مشارکت خیرین ودولت با ۳۰ درصد  پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
شهرستان اِوَز در فاصله ۳۳۹ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha