سرعت غیرمجاز اولین عامل تصادف در جاده‌های شمالی استان اردبیل است

اردبیل - ایرنا - فرمانده پاسگاه پلیس راه اردبیل - مغان گفت: بررسی آمارهای موجود نشان می‌دهد سرعت غیرمجاز بیشترین عامل وقوع تصادفات جاده‌ای در محورهای شمالی استان اردبیل طی هفته گذشته بوده است.

سرهنگ سیدمحمد سیدحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عامل دوم در بروز تصادفات رانندگی در این جاده‌ها را تجاوز به چپ خودروها ذکر کرد و افزود: این موضوع بویژه در جاده‌های ارتباطی مرادلو، مشگین‌شهر و رضی مشهودتر است.

وی با اشاره به اینکه عجله در سفر همیشه حادثه‌ساز بوده، به رانندگان توصیه کرد با مدیریت زمانی بر تردد و سفر از وقوع حوادث ناگوار رانندگی پیشگیری کنند.

سرعت غیرمجاز اولین عامل تصادف در جاده‌های شمالی استان اردبیل است

جاده‌های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha