سرپرست فرمانداری فیروزکوه: پیشگیری و مبارزه با فساد زمینه‌ساز اجرای عدالت است

فیروزکوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، پیشگیری و مبارزه با فساد زمینه ساز عدالت در جامعه است.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز یکشنبه در آیین معارفه دادستان جدید شهرستان فیروزکوه که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مولفه هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تفویض شده ایجاد عدالت است.

وی ادامه داد: منویات حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایجاد عدالت در شهرستان با همکاری مجموعه محقق خواهد شد تا بتوانیم زمینه هایی را برای حرکت در مسیر عدالت اسلامی ایجاد کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد:رهبری  در راستای اجرای عدالت  هشت توصیه مهم دارند که با عمل به توصیه ها باید برای برقراری قسط و عدل انقلابی زمینه سازی کنیم.

حیدری منش اضافه کرد: با کار شبانه روزی و تلاش بیش از پیش برای خدمات رسانی به مردم اقدام کنیم و در هر جایگاهی برای خدمت به مردم باید رضایت خداوند را به همراه داشته باشد.

این مسئول افزود: در شهرستان فیروز کوه ظرفیت های گسترده اقتصادی مختلفی داریم که با توجه به شعار امسال باید برای ایجاد ظرفیت های گسترده اقتصادی مبتنی بر تولید و تولید دانش بنیان تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه با اشاره به فرصت معافیت مالیاتی صنایع شهرستان، توضیح داد: مجموعه های مختلف زمینه ساز تحقق امر مهم شعار سال در سطح شهرستان باشد و ما باید در کنار هم تلاش کنیم که زمینه ساز ی و بستر سازی در سطح شهرستان شکل بگیرد تا از فرصت معافیت مالیاتی صنایع استفاده کنیم.

هدف از استقرار حاکمیت دینی استقرار عدل است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه نیز در این آیین گفت: خداوند متعال هدف خود از بعثت پیامبران را اقامه قسط و عدل بیان فرموده، قرآن را نازل تا مردم اقامه عدل کنندو هدف از استقرار حاکمیت دینی استقرار عدل است.

حجت الاسلام حسن حیدری ادامه داد:  ریشه حکومت به عدل گستری و عدالت و استقرار عدالت بسیار سخت است و زحمات قضات و کار کنان دادگستری در این زمینه قابل تقدیر است.

وی افزود: کار برای استقرار عدالت به معنای زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و هر کس در هر سمتی باید با رعایت عدالت برای تحقق قسط در جامعه تلاش کند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: راه استقرار عدالت اجرای قانون است قانون باید فصل الخطاب باشد و باید قانون را رعایت کنیم.

حیدری تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد جلوی قانون بایستد، همه ما باید پیرو قانون و قانونمدار باشیم و با صلابت و رافت به امور مردم بپردازیم و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه با رفتار خودآرامش و امنیت روانی ایجاد کنیم.

خدمات رسانی در دادگستری شهرستان رتبه دوم استان را دارد

سرپرست فرمانداری فیروزکوه: پیشگیری و مبارزه با فساد زمینه‌ساز اجرای عدالت است

رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه نیز در این آیین گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در دادگستری در اردیبهشت سال جاری رتبه دوم خدمات رسانی را در سطح استان کسب کردیم.

اسماعیل درزی افزود: مجموعه دادسرای ما در شهرستان ۲ دادیاری ۲ بازپرسی یک شعبه دادستانی و یک اجرای  احکام  و واحد سرپرستی  دارد.

رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه یادآور شد: مسئولان بالادستی برای رفع مشکل چارت دادگاه به ما کمک کنند تا مردم در کمترین زمان به احکام دسترسی پیدا کنند با توجه به اینکه در دادگاه های فیروز کوه اطاله دادرسی نداریم و در کمترین زمان رای صادر و ابلاغ می شود.

در این آیین از خدمات عباس رضایی قدردانی و توحید مظفری به عنوان دادستان جدید شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha