چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 84809991
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- کشف لوازم خانگی غیرمجاز، طرح پاکسازی تفرجگاه ها از مزاحمان، دستگیری سارقان و کشف زمین خواری مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف کامیون حامل لوازم خانگی غیرمجاز خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، به یک دستگاه کامیون در حال تردد، مشکوک شدند.

سردار "سلمان امیری" افزود: پس از توقیف خودرو در بازرسی از این وسیله نقلیه ۲ هزار قلم لوازم خانگی غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد که پرونده متهم در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها از مزاحمان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: در پی نارضایتی ایجاد شده و گزارشات واصله از همشهریان مبنی بر ایجاد مزاحمت در پارک ها و تفرجگاه ها برای خانواده ها، روز گذشته ماموران کلانتری ها و یگان امداد شهرستان همدان طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها از مزاحمان را در مسیر بلوار ارم، بلوار کولاب، مسیر گنجنامه و چندین پارک دیگر اجرا کردند.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" ادامه داد: با اجرای این طرح ۱۰ متهم دستگیر، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف، ۲ واحد صنفی پلمب، ۳۰ عدد قلیان جمع آوری و به ۱۰۰ نفر تذکر لسانی داده شد.

کشف زمین خواری در فامنین 

فرمانده انتظامی فامنین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که پنج هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در یکی از روستاهای شهرستان فامنین توسط یک نفر از اهالی به صورت غیر قانونی تصرف شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان، این فرد را به اتهام زمین خواری اراضی ملی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی ادامه داد: بنا به رای مقام قضائی، متهم محکوم به رفع تصرف و پرداخت خسارات ناشی از تصرف شد و این رای توسط ماموران پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد.

دستگیری هفت متهم در رزن 

فرمانده انتظامی رزن اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی، برخورد با سارقان، پاکسازی مناطق آلوده و درخواست های مردمی در خصوص برخورد با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان رزن انجام شد.

سرهنگ "مظاهر علیجانی" افزود: در اجرای این طرح، ۲ سارق، سه خرده فروش مواد مخدر و ۲ نفر دارای حکم جلب دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.


دستگیری ۱۰۰ معتاد در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، ۱۰۰ معتاد و ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۴۱ سارق دستگیر و ۷۲ فقره سرقت شامل اماکن خصوصی، قطعات خودرو، خودرو، موتورسیکلت و منزل، قاب زنی، جیب بری و ۵۰ فقره سایر سرقت ها و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha