۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84810437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی شیروان در سفر رییس جمهور

بجنورد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی سه هزار نفره این شهرستان اختصاص یافت که انتظار ساخت آن سرعت گیرد.

مهدی شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری، یکی از مطالبات جدی مردم شیروان تکمیل و تسریع در ساخت سالن ورزشی سه هزار نفره بود که غبار فراموشی آن را فراگرفته بود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت ساخت این طرح برای دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ساخت این سالن ورزشی بر اساس مصوبه هیات دولت دهم از سال ۸۹ در زمینی به گستره چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد که تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شعبانی با بیان اینکه ساخت چنین فضایی نیاز مبرم دومین شهرستان پرجمعیت استان است اضافه کرد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید به ورزش اهمیت داد که در راستا ساخت سالن های ورزشی  در اولویت کاری است.

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: نبود سالن ورزشی برای شهرستانی که ورزشکاران آن از قدیم مقام های برتر استانی و کشوری را کسب می کنند زیبننده نیست.

 شعبانی افزود: استاندارد سرانه فضای ورزشی کشوری برای هر نفر یک متر مربع است که این سرانه در شیروان نیم متر برای هر نفر است و در صورت ساخت سالن های ورزشی نیمه تمام از جمله این طرح، سرانه به میزان استاندارد خواهد رسید. 

شهرستان شیروان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

این شهرستان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha