۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85439561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی شیروان هزینه شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت: ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۱۴۰۲ برای تکمیل طرح های ورزشی این شهرستان خراسان شمالی هزینه شد.

مهدی شعبانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح ها شامل ۲ زمین چمن مصنوعی، خانه جوان با ۳۰۰ مترمربع، بازسازی استخر آزادی و سالن بوکس با ۷۰۰ متر مربع تکمیل و به اتمام رسید.

وی افزود: اینک سرانه فضای ورزشی در شیروان به ازای هر نفر ۳۳ سانتی متر است که با اختصاص اعتبار و اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام ،سرانه فضای ورزشی شیروان به نیم مترمربع برای هر نفر خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت: این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی استان در حوزه ورزش قهرمانی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

شعبانی ادامه داد: طرح های نیمه تمامی هم در این منطقه وجود دارد که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بتوانیم این طرح‌ها را به اتمام برسانیم.

به گفته وی در این شهرستان ۱۰ زمین روباز روستایی تجهیز شده و ۱۰ سالن سر پوشیده نیز در روستاهای پرجمعیت فعال است.

شهرستان شیروان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است که روزانه ۷ تا ۱۰ هزار نفر در رشته های مختلف از استخرها، سالن های ورزشی، توپی و انفرادی این شهرستان استفاده می کنند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha