۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84811130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: گسترش شهرک‌ صنعتی سقز دغدغه جدی تولیدکنندگان است

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه سقز گفت: گسترش شهرک و ناحیه های صنعتی در این شهرستان از دغدغه های جدی و به حق تولیدکنندگان است.

جعفر توان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطالبه ما از واحدهای تولیدی، اشتغال زایی و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است که در مقابل، یکی از مطالبات به حق تولیدکنندگان در شهرک و ناحیه صنعتی سقز و صاحب، آماده سازی بسترها است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی برای واگذاری زمین جهت راه اندازی طرحهای اقتصادی به فرمانداری مراجعه می کنند، افزود: مدیران استانی و شهرستانی باید تلاش کنند تا زمینه واگذاری زمین فراهم شود.

وی اضافه کرد: تملک زمین برای احداث شهرک صنعتی شماره ۲ سقز و همچنین آماده سازی زیرساخت های فاز دوم ناحیه صنعتی صاحب برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران باید به صورت جدی پیگیری شود.

توان با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های شهرک صنعتی سقز، وجود سوله های شناسایی شده ای است که سالهاست در آن فعالیت تولیدی انجام نمی شود بر تعیین تکلیف آنها، تاکید کرد.

فرماندار ویژه سقز خواستار فراهم سازی زیرساخت های فاضلاب، روشنایی و آسفالت ناحیه صنعتی صاحب و همچنین ساماندهی فضای سبز شهرک صنعتی سقز توسط شرکت شهرکهای استان و با مشارکت هیات مدیره این مجموعه صنعتی و تولیدی شد.

توان با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید یکی دیگر از دغدغه های تولیدکنندگان است، افزود: متاسفانه به دلیل عدم ظرفیت تامین برق، این مهم به فراموشی سپرده شده و باید این موضوع از طریق احداث فیدر جدید یا تقویت و افزایش تولید برق برای واحدهای صنعتی یا از طریق واگذاری ظرفیت واحدهایی که تولیدکنندگان آن را تعطیل کرده اند به طور جدی رفع شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha