صنایع استان سمنان به انتقال حساب‌های بانکی خود به محل استقرار کارخانه اهتمام داشته باشند

سمنان- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: واحدهای بزرگ تولیدی استان اهتمام ویژه در بازگرداندن حساب‌های بانکی خود به محل استقرار شرکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر جمعه‌ای عصر دوشنبه در همایش تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن در سالن اجتماعات رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بیان کرد: انتظار است مسوولان استانی با تمهیداتی صنایع استان را توجیه کنند تا حساب بانکی صنایع در محل استقرار متمرکز باشد.

وی ادامه داد: وجود حساب بانکی واحدهای تولیدی استان سمنان در محل استقرار موجب می‌شود معدل گردش مالی بانکی‌های استان بالا رود و مزیت افزایش معدل، افزایش سقف و تسهیل در پرداخت تسهیلات می‌شود.

جمعه‌ای افزود: منابع مالی برای تقویت سرمایه‌گذاری واحدهای بزرگ تولیدی به وسیله بانک‌های محل استقرارشان در استان سمنان تخصیص می‌یابد، اما حساب‌های بانکی آنها در تهران و شهرهای بزرگ است که این موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نوسانات اقتصادی در کشور، افزود: هر حرکت، بخشنامه‌ای که صادر می‌شود و یا نامه‌ای ابلاغ می‌شود تاثیر مستقیم بر بازار دارد.

وی ادامه داد: مالیات باید بر اساس درآمد تعیین شود و برآورد مالیات براساس تراکنش مالی محاسبه درستی نیست و این نوع اعلام‌ها درخصوص مالیات، موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به مشکل کم‌آبی در استان سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تسریع در اجرای طرح تصفیه‌ پساب به بهبود وضعیت کم‌آبی در استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی همایش تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن در سالن اجتماعات رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha