۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84811895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح استعدادیابی داوران فوتبال آقایان و بانوان در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طرح استعداد یابی داوران فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر در اردبیل آغاز شد.

صمد نوتاش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طرح استعدادیابی که با همکاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیات فوتبال استان اردبیل برگزار می شود به مدت ۲۰ روز در ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۱۶۰ نفر در طرح استعداد یابی داوران فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان اردبیل شرکت کرده اند، اظهار کرد: شرکت کنندگان از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان  و گیلان هستند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح استعداد یابی در قالب چهار کلاس دوره درجه سه داوری فوتبال زیر ۲۱ سال برگزار می‌شود، بیان کرد: مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال کشورمان آموزش‌های لازم را به شرکت کنندگان در این دوره ارایه می‌کنند. 

وی اضافه کرد: بعد از اتمام کلاس‌ها به نفراتی که آزمون های تئوری و عملی را با موفقیت پشت سربگذارند، فدراسیون فوتبال مدرک درجه سه داوری اعطا خواهد کرد.

نوتاش شناسایی و کشف استعدادهای داوری فوتبال استان را از جمله اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و با اشاره به قابلیت های و ظرفیت های استان اردبیل گفت: امیدواریم بیش از پیش شاهد حضور داوران فوتبال و فوتسال اردبیلی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha