۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84812201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه طرح اسوه در روانسر گشایش یافت

۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 84812201
نمایشگاه طرح اسوه در روانسر گشایش یافت

کرمانشاه – ایرنا- نمایشگاه‌های «اسوه» با هدف به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای بسیج و نیز شناسایی پایگاه مقاومت اسوه در روانسر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر روز سه‌شنبه در آیین آغاز به کار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اسوه سپاه ناحیه روانسر با هدف ارائه عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در سالن ورزشی ۹ دی این شهر و همزمان در سه حوزه مقاومت بسیج گشایش یافت.

سرهنگ «شهرام یاری» افزود: در نمایشگاه سه روزه اسوه در روانسر  عملکرد و فعالیت‌های پایگاه ها در ۱۵ غرفه و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و  تولیدات خانگی،  عفاف و حجاب و  تعلیم و تربیت  در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تببین ارزش های اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اضافه کرد: بسیج با حضور در تمام عرصه‌ها از جبهه‌های دفاعی تا سازندگی و فرهنگی کارنامه‌ درخشانی را به همراه دارد که این نشان از اخلاص و مردمی بودن بسیج است.

سرهنگ یاری تفکر بسیجی را برگرفته از تفکر و روحیه‌ استقامت و ایستادگی دانست و  تصریح کرد: بسیج در همه میدان ها خوش درخشیده و امروز با استفاده از تجربیات دفاع مقدس می تواند راه گشای خیلی از مشکلات کشور باشد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha