فیلم| نمایشگاه طرح اسوه بسیج ،عملکرد پایگاههای مقاومت را نمایان کرد

تهران- ایرنا- نمایشگاه طرح اسوه بسیج ، عملکرد پایگاههای مقاومت در بخش اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اردویی، بسیج سازندگی، دفاعی‌ و امنیتی، صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی را نمایان کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی (ره) ، عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های ۹ گانه به خصوص در بخش اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اردویی، بسیج سازندگی، دفاعی‌ و امنیتی، صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی در معرض دید مردم قرار گرفت.

اختتامیه نمایشگاههای طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی (ره) در آیینی با حضور جمعی از مردم و فرماندهان بسیج و خانواده های شهدا از جمله خانواده شهید سردار سرلشکر محمد بروجردی مسیح کردستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) در این باره در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات، نقش مهمی در انتقال تجربیات و یک نوع الگوبرداری برای سایر پایگاه‌ها است که از بین آنها بهترین عملکردها انتخاب و در سطح استان و کشور ارائه می‌شود.

سرگرد پاسدار روح الله اسلام دوست در این آیین با قدردانی از پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور و همراهی مردم افزود: پایگاه‌های بسیج در ۲ بخش برادران و خواهران در این نمایشگاه شرکت کردند و عملکردی که ارائه و ارزیابی می‌شود مربوط به یک سال است .

وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمند و بسیار خوبی برای تبادل تجربیات بین پایگاه ها و بسیج محلات است و در این فرصت پایگاههای بسیج و قرارگاه های طرح تحول در کنار هم این تجربه ها را می توانند در محلات و مساجد خودشان مورد استفاده قرار دهند.

اسلام دوست با اشاره به توانمندیهای بسیجیان برای خدمت به مردم در عرصه مختلف گفت: از توانمندی بسیجیان در رفع مشکلات و معضلات در حوزه های مختلف اجتماعی بهره می گیریم و این نمایشگاه تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج محلات است.

وی، محرومیت زدایی و کمک به رفع مشکلات اجتماعی محلات را از محورهای اصلی فعالیت پایگاههای بسیج در مسیر تعالی جامعه خواند و تأکید کرد: بسیج متعلق به همه اعضای جامعه است.

در این مراسم از خواهر بزرگوار شهید محمد بروجردی و همسر شهید عبدالرضا از همراهان سردار سرلشکر شهید بروجردی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha