سرپرست شهرداری: فرصت جذب سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی در شهر حمیدیا فراهم است

یزد- ایرنا- سرپرست شهرداری شهر حمیدیای یزد گفت: فرصت جذب سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر با موقعیت مناسب در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی فراهم است .

مراد علی الله‌وردی روز چهارشنبه به مناسبت هفته شهرداری‌ها در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای جذب سرمایه‌گذاران، کمیسیون مزبور در این شهر تقویت و بیش از گذشته برای تحقق اهداف عمرانی و فرهنگی فعال می‌شود.

وی به اهمیت همکاری بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز در این شهر به عنوان یک اولویت و  برنامه راهبردی اشاره کرد و ادامه داد: زمینه برای فعالیت‌های عمرانی با همکاری علاقه‌مندان فراهم است.

این مسئول توجه به امور فرهنگی را در کنار اجرای طرح‌های مختلف عمرانی جزو برنامه‌های این شهرداری در سال‌جاری ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و با قوت تا پایان سال ادامه دارد.

الله‌وردی اظهار کرد: مشارکت مردم و عموم شهروندان در کنار همکاری مسئولان و حضور فعال بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران بر حسب ضرورت موجب توسعه منطقه می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز عمرانی و فرهنگی بر حسب ضرورت و نیازسنجی همکاری شهروندان در کنار مسئولان امری مهم و مورد تاکید است.

سرپرست شهرداری شهر حمیدیا دیگر برنامه‌های مهم امسال را متمرکز کردن حداکثر بودجه شهرداری برای فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز و همچنین تقویت بخش روابط عمومی و فرهنگی ذکر کرد.

الله‌وردی گفت: تعیین تکلیف طرح اراضی مجاور بوستان شهردار و طرح بلوار جهاد و مدرس و پیگیری مطالبات صورت می‌گیرد.       
حمیدیا شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد با ۷۰ هزار نفر جمعیت شامل محله‌های رحمت‌آباد، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر، شهرک لاله است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha