۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبر: 84813196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلمبیا؛ ایستگاه سی‌وچهارم حضور «آپارات»

۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبر: 84813196
کلمبیا؛ ایستگاه سی‌وچهارم حضور «آپارات»

تهران- ایرنا- فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم‌آبادی در ادامه حضورهای جهانی خود در رویدادهای بین‌الملیل هنر هفتم؛ به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره کودکان و نوجوانان کلمبیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، جشنواره  کودکان و نوجوانان کلمبیا که با نام اختصاری FICAIJ شناخته می شود، در سال ۲۰۱۰  متولد شد و پس از ۱۲ سال خود را به عنوان یکی از مهمترین پنجره ها برای نمایش محتوای آموزشی و جایگزین و همچنین محتوای تجاری برای کودکان تثبیت کرد. FICAIJ به دنبال تشویق به ایجاد، تولید، نمایشگاه و توزیع محتوای با کیفیت برای و توسط کودکان، نوجوانان و جوانان در منطقه آمریکای لاتین و تحریک شخصیت کودکان در تمام این فرآیندها است.

این جشنواره فیلم‌های برگزیده را از تاریخ ۳۰ جولای تا ۲۰ آگوست برابر با ۸ تا ۲۹ مرداد علاوه بر کلمبیا و ونزوئلا در آمریکا، مکزیک، شیلی، آرژانتین و اسپانیا به نمایش می گذارد.

مهدی قلی‌زاده، ابراهیم نجم‌آبادی، عماد محبی، ابوالفضل نجم‌آبادی، امیر نجم‌آبادی، امیرمحمد نجم‌آبادی، محمدرضا نجم‌آبادی، زری نجم‌آبادی و مهدی رضایی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم کوتاه «آپارات» عبارتند از: نویسنده وکارگردان: حسن نجم آبادی، مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، صدابردار: مرتضی عظیمی، تدوین و صداگذاری: پیمان شاه محمدی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، دستیار کارگردان: وحید سواری زاده، برنامه ریز: امین سواری زاده، منشی صحنه: آریانا جوکار، فیلمبردار: محسن سلطانی، مدیرتولید: علی نجم آبادی، مجری طرح: کمپانی مستقل مورچه، دستیاران فیلمبردار: ترانه حامدی، علی رضایی و عارف قلی زاده، مدیر تدارکات: حجت نجم آبادی، طراح پوستر: پارسا ماندگاریان، مترجم: حسن شرف الدین، پشتیبانی فنی: پارس لنز و سینمامکس، عکاس: محدثه محمدی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: حسن نجم آبادی، پخش بین الملل: کمپانی مستقل مورچه.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha