تصویب ۹۱ مصوبه عمرانی و اقتصادی در ماکو/تکمیل زیرساخت‌ها مهمترین بخش مصوبات است

ارومیه – ایرنا – استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۹۱ مصوبه عمرانی و اقتصادی در چهاردهمین سفر شهرستانی در ماکو گفت: تکمیل زیرساخت ها در حوزه های راه، حمل و نقل، آموزش و بهداشت و درمان از مهمترین بخش های این مصوبات بود.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل مصوبات، ۷۶ مورد مربوط به بخش عمرانی و ۱۵ مورد مربوط به بخش اقتصادی بود که تکلیف دستگاه های مختلف نیز در این قالب مشخص شد.

وی اظهار کرد: عمده مصوبات ما در حوزه عمرانی مربوط به راه های اصلی شهرستان، راه های روستایی، حمل و نقل، توسعه فضای آموزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزشی بود.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه های بهداشتی درمانی در شهرها و روستاهای این شهرستان نیز از دیگر مصوبات در شهرستان ماکو بود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه به موضوع آب و آبرسانی ادامه داد: در کنار مصوباتی برای آبرسانی به روستاها، تعیین تکلیف پروژه فاضلاب ماکو که از پروژه های قدیمی منطقه است، نیز در این جلسه به تصویب رسید.

معتمدیان در خصوص مصوبات بخش اقتصادی نیز گفت: اغلب موارد در این بخش مربوط به تخصیص تسهیلات و اختصاص سهمی از تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی سفر استانی رییس جمهور به این شهرستان است.

وی افزود: این تسهیلات در راستای توسعه زیرساخت های اقتصادی و مجموعه شهرک صنعتی هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با انجام این مصوبات در یک برنامه ۲ ساله، شاهد جهشی در حوزه عمرانی و اقتصادی ماکو باشیم.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در چهاردهمین سفر شهرستانی خود، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان مردم و مسوولان شهرستان ماکو در شمال استان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha