۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 84815535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان: اقدام‌های دولت سیزدهم باید برای‌ مردم تبیین شود

کاشان - ایرنا - امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه دولت سیزدهم خلق پول در کشور را ‌کنترل و بدهی دولت پیشین را تسویه کرد، گفت: اقدام‌های دولت باید برای‌ مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه کاشان افزود: تبیین اقدام‌های دولت سیزدهم می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: با وجودی که مصرف برق در کشور به علت گرمای شدید به نسبت سال گذشته بسیار افزایش یافته است، اما با مدیریت مصرف، خاموشی‌ها به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به رزمایش مشترک جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین در روزهای آینده در ۱۰۰ کیلومتری آمریکا، آن را نشانه‌ای از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان کرد.

حجت‌الاسلام احتشام برگزاری دعای عرفه را در ایام پرفیض حج را یادآور شد و ‌خاطرنشان کرد: این دعا فردا با حضور انبوه جمعیت‌ در سراسر کشور قرائت می‌شود و مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید با بصیرت در این آیین معنوی شرکت کنند.

وی با گلایه از بی‌توجهی برخی دستگاه‌های فرهنگی به مقوله عفاف و حجاب در جامعه، گفت: در تلویزیون چند فیلم برای حجاب ساخته شده است؟

امام جمعه موقت کاشان اضافه کرد: در برنامه‌های پرمخاطب سیمای جمهوری اسلامی ایران برخی افراد شرکت می‌کنند که در فضای مجازی تصاویر مناسبی ندارند و این مهم موجب شده تا جوانان و نوجوانان الگوی مناسبی نداشته باشند.

منطقه عالم‌پرور کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان، با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha