استاندار خراسان رضوی: مشکلات اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی دارد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی ما دارد لذا باید رویکردمان این باشد که از دریچه اعتقاد به انقلاب و نظام اسلامی، هنر ایرانی و اسلامی را به جهانیان ارایه دهیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بعقوبعلی نظری روز جمعه در دیدار با عوامل فیلم سینمایی "هناس" و خانواده شهید هسته ای "داریوش رضایی نژاد" با قدردانی از عوامل ساخت این اثر هنری، گفت: سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد سفر می کنند که  پر کردن اوقات فراغت آنان باید برنامه ریزی برای مسائلی متناسب با زیارت باشد، لذا باید اثر هنری- فرهنگی فاخر برای این مخاطب عظیم ساخته و ارائه شود.

وی بیان کرد: اگر مبتنی بر مبانی اعتقادی و منویات انقلاب اسلامی و در چهارچوب ساختارهای سیر تکاملی، پیشرفت انقلابی را دنبال کنید، بسیاری از مسائل و مشکلات مردم حل می شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید به منظور ارتقای فرهنگی خانواده ها، یارانه های فرهنگی در ارتباط با کالای اساسی فرهنگی اختصاص یابد.

نظری اضافه کرد: خانواده شهدا نماد فرهنگ دینی و ملی ما هستند و مفتخریم که مصادیق عملی همچون خانواده شهید رضایی نژاد را در قالب فیلم یا یک اثر هنری دیگر به مردم معرفی کنیم که این کاری بسیار ارزشمند است.

در این نشست از خانواده شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای کشورمان با اهدای لوح قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، «هناس» با برداشتی آزاد از یک داستان واقعی در دل تاریخ معاصر، به زوایای زندگی پرتلاطم شهید داریوش رضایی‌نژاد، از شهدای ترور هسته‌ای و تلاش‌های همسرش برای حفظ جان او در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

مریلا زارعی و بهروز شعیبی، زوج اصلی بازی در این فیلم را تشکیل می‌دهند و سیاوش طهمورث، وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری دیگر بازیگران آن هستند.

«هناس» محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است که پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha