۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84815723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست وزارت کار: مشکلات سرمایه گذاران سقز پیگیری می‌شود

سنندج- ایرنا- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی شهرستان سقز و کردستان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی زاهدی وفا عصر جمعه در بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان سقز اظهار داشت: باتوجه به اینکه امروز از نزدیک با سرمایه گذاران این شهرستان دیدار داشتم و از شهرک صنعتی سقز بازدید کردم مشکلات تولیدکنندگان را شناسایی کردیم و برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با کاروان دولت به کردستان سفر کرده بود وارد شهرستان سقز شد زاهدی وفا در این سفر ابتدا در مزار شهدای شهرستان حضور یافت و با شهدای این شهرستان تجدید میثاق کرد. بعد از مزار شهدا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهید عمر بهرامی دیدار کرد.

زاهدی وفا سپس در شهرک صنعتی شماره یک سقز حضور یافت و از شرکت نیک پلیمر بازدید کرد و از نزدیک مشکلات تعدادی از سرمایه گذاران را رصد و بعد از این بازدید با مردم شهرستان دیدار داشت.

سرمایه گذاران شهرستان سقز مهمترین مشکلات پیش روی فعالیت مجموعه های صنعتی و تولیدی خود را کمبود برق شهرک صنعتی، کمبود آب شهرک صنعتی و کمبود زمین برای سرمایه گذاران مطرح کردند.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه بود.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان بود.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کردند.

اخبار مربوط به بیست و هفتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان را می توان در پرونده خبری به آدرس این پیوند پیگیری کرد: سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha