۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84815962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار بیماران کرونایی گلستان ۶۵ درصد افزایش یافت

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با ابراز نگرانی از رشد روزافزون تعداد بستری‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا در استان گفت: در هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی گلستان ۶۵ درصد بیشتر شد.

سعید گلفیروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۵۳ تخت در اختیار افراد مبتلا به ویروس کرونا قرار دارد که نسبت به هفته قبل این تعداد ۲۱ نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گلستان ۱۷ و تعداد افراد بدحال هشت نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: مردم همچنان‌ باید نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در اجتماعات را رعایت کنند تا وارد مرحله ششم همه‌گیری این ویروس نشویم.

وی گفت : شهرهای کردکوی، بندر ترکمن، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و شهرهای گنبد گرگان بندرگز مراوه تپه،  آزاد شهر، کلاله ، رامیان و مینودشت در وضع آبی هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد سعید غدیر قربان و خم تصریح کرد : دورهمی‌های خانوادگی، جشن و عزاداری به خصوص در محیط بسته، رستوران‌ها و تالارهای با فضای سرپوشیده ، کاهش استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری از جدی‌ترین عوامل افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان طی هفته گذشته بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha