۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84818965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رانندگان تاکسی در سنندج تسهیلات قرض الحسنه یک میلیارد ریالی می‌گیرند

سنندج- ایرنا- سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای حمایت از رانندگان به عنوان قشر زحمت کش جامعه، به رانندگان تاکسی در سنندج یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، حمید خضری روزسه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج به منظور حمایت از رانندگان به عنوان یکی از اقشار زحمت کش جامعه رایزنی‌های لازم برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با بانک رسالت انجام داده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات چهار درصدی تا سقف یک میلیارد ریال به رانندگان تاکسی در سنندج، اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خودرو و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی به رانندگان تاکسی در سنندج پرداخت می شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کردستان و در شهر سنندج اجرایی می شود، افزود: رانندگان بدون داشتن هیچ سپرده ای و تنها با معرفی نامه از سوی سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به این سازمان نسبت به دریافت معرفی نامه برای مراجعه به بانک رسالت اقدام کنند، ضمن اینکه داشتن یک ضامن دیگر شرط دریافت این تسهیلات است.

خضری ادامه داد: بانک رسالت سقفی برای تعداد معرفی شدگان به ما اعلام نکرده و بر اساس آمار موجود سه هزار و ۱۲۲ نفر از رانندگان تاکسی در شهر سنندج مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

وی  اظهار داشت: افراد متقاضی خرید لوازم یدکی از طریق بانک رسالت به شرکت ایران خودرو و برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه های طرف قرارداد معرفی می شوند.

در شهر سنندج بیش از سه هزار تاکسی وجود دارد که به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha