۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84821858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب "پسرها مادری اند" در ملایر معرفی شد

۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 84821858
کتاب "پسرها مادری اند" در ملایر معرفی شد

همدان- ایرنا- کتاب "پسرها مادری اند" شامل خاطرات ۶ شهید با نام شهرستان ملایر به قلم "لیلا گودرزیان‌فرد" به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور جمعی از مدیران در ملایر معرفی و در مرداد ماه رونمایی می شود.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر در این آئین اظهار داشت: این کتاب به خاطرات و زندگی شهیدان مسعود مرادی، حیدر کاظمی، احمدرضا احدی، رضا و علی اکبر عمادی، احمد روستایی و اصغر الیاسی می‌پردازد.

"سید مهدی آخشیک" با بیان اینکه «لیلا گودرزیان‌فرد» نویسنده این کتاب از فعالان کتاب حوزه دفاع مقدس است افزود: نویسنده این کتاب کار برای شهدا را کار برای خدا می‌داند و کتاب "مادرها پسری‌اند" نوزدهمین عنوان کتاب گودرزیانفرد در زمینه خاطرات خانواده‌های معظم شهدا است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر ادامه داد: در این کتاب خاطرات شهیدان احدی، کاظمی و روستایی که از شهدای ملایر هستند نقل‌ شده و بخشی از این کتاب نیز به خاطرات رضا عمادی از طلاب حوزه علمیه ملایر پرداخته است.

کتاب "مادرها پسری‌اند" در ملایر رونمایی شد

آخشیک اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های معنوی جامعه هستند و توجه به آنان و خاطراتشان نیازمند عزمی جدی‌تر توسط نهادها و سازمان‌های مرتبط با جمع‌آوری خاطرات شفاهی و تبدیل آنها به اثر ماندگار و مکتوب است.

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب "پسرها مادری اند" به مناسبت دهه امامت و ولایت و با هدف نشر و گسترش هرچه بیشتر کتاب در بین مخاطبان، با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون خدمت رضوی ملایر انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر همچنین به برگزاری جشن دهه امامت و ولایت و تقدیر از برندگان جشنواره رضوی در این شهرستان به مناسبت دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: این مراسم در کتابخانه ولایت ملایر برگزار شد.

آخشیک ادامه داد: در این آیین پس از هم‌سرایی اشعاری در مدح حضرت امیرالمومنین علی(ع)، "مریم هنرجو" کتابدار کتابخانه علامه امینی به قصه‌گویی از کتاب "از صدای خودم خوشم نمیاد" با هدف تاکید بر اعتماد به نفس کودکان پرداخت.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر ۲۲ باب کتابخانه در شهرستان ملایر فعال است که هشت باب کتابخانه شهری، ۱۳ باب روستایی و یک باب کتابخانه مشارکتی در زندان ملایر با زیربنایی بیش از ۶ هزار متر مربع در حال خدمت‌رسانی به عموم مخاطبان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha