۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84822450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳ پایگاه و مدرسه تابستانه در شهرستان شیروان دایر شد

بجنورد- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: ۹۳ پایگاه‌ و مدرسه تابستانه (تعمیق و تثبیت یادگیری) برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان در این شهرستان دایر شد.

صغری نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۳۷ پایگاه و ۵۶ مدرسه در سطح شهر شیروان مجری اجرای طرح تابستانه (تعمیق و تثبیت یادگیری) هستند و برنامه ریزی های لازم طبق شیوه نامه ارسالی انجام شده و این مدارس میزبان دانش آموزان هستند.

وی تصریح کرد: مدرسه تابستانه در قالب ۲ فعالیت جبران و تثبیت یادگیری با هدف بهبود و ارتقای کیفیت یادگیری، تقویت بنیه علمی دانش آموزان، کاهش افت تحصیلی و تکرار دروس در پایه های اول و دوم ابتدایی در مدارس اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شیروان ادامه داد: مخاطبان این طرح تمامی دانش آموزان دوره اول ابتدایی را شامل می‌شود که در دروس فارسی و ریاضی دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و همچنین آن دسته از دانش آموزان دوره دوم ابتدایی که در دروس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه طرح مدرسه تابستانه به صورت رایگان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از نیرو های توانمند آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و نیروهای جهادی استفاده می شود ضمن اینکه کلاس ها هفته ای ۲ روز به صورت حضوری و رایگان برگزار می شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در ۲۶۵ آموزشگاه روستایی و شهری شیروان تحصیل می کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha