۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84813137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز خراسان شمالی زیر پوشش طرح یادگیری قرار می‌گیرند

بجنورد-ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: امسال یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز دوره ابتدایی در استان در طرح تثبیت یادگیری، مطالعه دقیق و یادگیری عمیق دوره تابستان آموزش می بینند.

عصمت بدخشان روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح مدرسه تابستان دبستان آزادی شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه تابستان با ۲ برنامه جبران و تثبیت یادگیری و مطالعه دقیق یادگیری عمیق در ۴۸۹ آموزشگاه ابتدایی و ۱۶۴ پایگاه اجرا می شود.

وی افزود: این طرح از ۱۲ تیر ماه سالجاری به مدت یک ماه به صورت چهار جلسه آموزشی در هفته در مدارس ابتدایی خراسان شمالی برگزار می شود.

بدخشان با بیان اینکه این طرح با هدف جلوگیری از تکرار پایه اجرا می شود، خاطرنشان کرد: مدرسه تابستان ویژه دانش آموزانی است که در عملکرد تحصیلی در دروس فارسی، ریاضی و علوم قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر تشخیص داده شدند.

وی با قدردانی از همراهی اولیای دانش آموزان و تداوم همکاری آنان در اجرای این طرح، گفت: علاوه بر آموزش حضوری برای دانش آموزان نیاز به تلاش قابل قبول، برنامه کتابخوانی و مطالعه جهت تعمیق یادگیری نیز در دستورکار است، زیرا که در شرایط کرونایی سرانه مطالعه پایین آمده و این طرح برای تقویت مهارت‌های کتابخوانی تمام دانش آموزان ابتدایی اجرا می شود.

۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha