۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84822907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش بدمینتون بازان کردستانی در رقابت‌های کشوری و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- درخشش بدمینتون بازان کردستانی در رقابت های رنکینگ کشور، قهرمانی سنندج در مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان استان و دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور، عناوین چند خبر ورزشی است.

به گزارش ایرنا، مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان با حضور بیش از ۸۸ بدمینتون باز از سراسر کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ تیرماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

در پایان این رقابت ها مهران شهبازی بدمینتون باز شایسته کردستانی در بخش انفرادی با غلبه بر تمامی حریفان خود مقام قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

همچنین در بخش دو نفره این مسابقات رضا شهبازی و مهران شهبازی جایگاه سوم کشور را کسب کردند.


قهرمانی سنندج در مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان استان کردستان

رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی بانوان رده های جوانان و بزرگسالان استان کردستان با حضور ورزشکارانی از شهرستان های سنندج، بیجار، دهگلان، بانه، سقز، مریوان و کامیاران به مدت دو روز و طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه به میزبانی دیواندره و در سالن مجتمع فرهنگی فجر این شهرستان برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت ها تیم بانوان سنندج جایگاه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد، دیواندره در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و تیم سقز نیز در رده سوم ایستاد.

نفرات برتر هر وزن در قالب تیم مچ اندازی استان کردستان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور

«محمد مبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی جوانان کشور دعوت شد.

این مرحله از تمرینات ملی پوشان تیم کشتی آزاد جوانان با حضور ۲۰ کشتی گیر از استان های سراسر کشور از امروز به میزبانی تهران و در محل کمپ تیم های ملی کشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود و تا پنجم مردادماه ادامه خواهد داشت.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور خود را برای حضور در رقابت های جهانی بلغارستان آماده می کنند.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha