۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84816761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از کردستان

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 84816761
چند خبر ورزشی از کردستان

سنندج- ایرنا- کسب سه نشان طلا، نقره و برنز توسط بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور، آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور در سنندج و حضور شطرنج بازان کردستانی در مسابقات بین المللی «آلامتو» ایلام، عناوین چند خبر ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، تیم بوکس استان کردستان در پایان رقابت های قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد توانست یک نشان طلا ، یک مدال نقره و یک نشان برنز را کسب کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم «آریان سعیدپناه» بوکسور سنگین وزن کردستانی با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی این وزن تکیه زند و گردن آویز زرین طلا را به گردن انداخت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم «ابوالفضل شرف بیانی» دیگر نماینده استان کردستان با غلبه بر بوکسور گلستانی به فینال این وزن راه پیدا کرد و در بازی فینال با قبول شکست مقابل نماینده لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب نشان نقره شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم این رقابت ها «مبین مولانایی» بوکسور سبک وزن تیم کردستان عنوان سوم و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

 آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور در سنندج

گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور با حضور چهار تیم از روز شنبه ۱۸ تیرماه در استادیوم ملک‌نیای سنندج آغاز به کار کرد.

در روز نخست تیم نصیر بابک ایراندوست سه بر صفر هیات فوتبال خراسان جنوبی را شکست داد و دیدار بین تیم‌های جاودان ستاره سنندج و مهرگان پردیس ۲ بر ۲ مساوی پایان یافت.

 گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در سنندج برگزار می شود.

حضور شطرنج بازان کردستانی در مسابقات بین المللی «آلامتو» ایلام

تیم شطرنج استان کردستان در مسابقات بین المللی شطرنج «آلامتو» که به میزبانی استان ایلام برگزار شد حضور پیدا کرد و یک نشان نقره را بدست آورد.

شطرنج بازان کردستانی در پایان این رقابت ها توسط «هیمن فتحی» در بخش ریتینگ زیر ۲۰۰۰ جدول (A) صاحب عنوان دوم و نشان نقره شدند.

همچنین «آریا قائنی» دیگر نماینده استان کردستان در جدول(B) جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

این مسابقات با حضور ۶۰ شرکت کننده در جدول(A) و ۱۷۸ نفر شرکت کننده در جدول(B) برگزار شد.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha