۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84823641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین اردبیلی بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم و خیرین پارسال در مجموع بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی در این استان کمک کردند.

حامد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا فزود: در سه ماه اول امسال نیز مردم ۸۲ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی استان کمک کردند.

وی اظهار کرد: درآمد حاصل از مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های تهیه و احداث مسکن، تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان و تهیه بسته‌های معیشتی افراد تحت پوشش هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ انجام امور خیر در جامعه، ادامه داد: رفع فقر مطلق از جامعه یکی از اولویت‌های اصلی دولت و سازمان بهزیستی است.

او بیان کرد: بهزیستی استان اردبیل همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور افراد تحت پوشش است تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع گردد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی این اداره کل علاوه بر حل مشکلات افراد تحت پوشش، شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

رضایی گفت: شعار امسال هفته بهزیستی "شروع دوباره برای بهتر زیستن" تعیین شده و در طول این هفته در بخش‌های پیشگیری، امور اجتماعی، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی خدمات ویژه به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوع ارائه می‌شود که از این تعداد بهزیستی به ۱۸ هزار نفر معلول هر ماه مستمری پرداخت می‌کند.

در مجموع ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر مددجو در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۶ هزار و ۸۴۸ پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۱۳هزار و ۱۹۹پرونده در حوزه اجتماعی و ۲۳ هزار و ۶۴۹ پرونده مربوط به حوزه توانبخشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha