استاندار یزد: تکریم خانواده شهدا، مروج فرهنگ مقاومت در جامعه است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران و سرکشی و دلجویی از آنها مروج فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی روز یکشنبه در آستانه عید سعید غدیرخم در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای سادات یزد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گرو تکریم جامعه ایثارگران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای سادات اظهار کرد: مردم و مسئولان بر اساس وظیفه دینی، ملی و انقلابی همواره در تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اقدام می‌کنند.

استاندار یزد یکی از برنامه‌های خوب را حضور مردم و مدیران در منزل شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دیدار و سرکشی از جامعه ایثارگر ذکر کرد.

استاندار یزد: تکریم خانواده شهدا، مروج فرهنگ مقاومت در جامعه است

فاطمی از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تکریم خانواده‌های معزز شهدا قدردانی کرد و همراهی مردم و مسئولان را با این نهاد در انجام برنامه‌ها خواستار شد.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید یزد گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد در استان در یکسال گذشته در بخش‌های مختلف ارائه و از همکاری مردم و مسئولان قدردانی کرد.

همچنین خانواده‌های معزز شهدای سادات یزد به ذکر خاطرات از شهیدان پرداختند که مورد اقبال و استفاده مسئولان و شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها قرار گرفت.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

       

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha