۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84825291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز مسابقات مینی فوتبال جام پرچم گیلان با حضور یکهزار تیم

رشت - ایرنا - نخستین دوره رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم در گیلان با حضور حدود یکهزار تیم در روستاهای این استان آغاز شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان روز سه‌شنبه در خصوص آغاز این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات جام پرچم مختص به روستاییان است و تیمهای مینی فوتبال روستاهای سراسر گیلان در این دوره از رقابتها حضور یافتند.

جهانبخش آرمان افزود: با توجه به آمارهای ارایه شده ، یکهزار تیم در این دوره از رقابتها حضور یافته اند که تیمهای مذکور ابتدا در روستای خود به رقبت خواهند پرداخت، سپس تیمهای برتر هر روستا به مرحله نهایی راه می یابند که مرحله نهایی به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به تمامی تیمهای حاضر در این دوره از رقابتها که تا پایان آذرماه ادامه می‌یابد، لباس ورزشی اهدا می شود و در نهایت نیز به تیمهای برتر رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم گیلان، جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: این مسابقات از سوی ورزارت ورزش برای روستاییان، برای تشویق نوجوانان و جوانان و همچنین به منظور پرکردن اوقات فراغت آنان در نظر گرفته شده که در نهایت نیز، استعدادهای برتری کشف خواهند شد که این امر یکی از مزیتهای مهم برگزاری این مسابقات است.

آرمان خاطرنشان کرد: البته انجام چنین رقابت‌های بزرگ، نیازمند همکاری فرمانداری ، بخشداران و دهیاران در سراسر استان است که در این راستا، انتظار می‌رود شاهد همکاری و تعامل خوبی با مسئولان اجرایی این دوره از مسابقات باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha