۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84825705
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پارک شهید رجایی زنجان از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شد

زنجان- ایرنا- فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان از پاکسازی پارک شهید رجایی زنجان از وجود معتادان متجاهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۰ معتاد متجاهر، سارق و خرده فروش موادمخدر در پارک شهید رجایی دستگیر شدند.

سرهنگ داود مرسلی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگیری ها در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده است.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح بنا به درخواست های مردمی و با هدف تامین نظم و امنیت پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی در ایام تابستان، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با حضور و مدیریت میدانی سردار محمد طراقیه، فرماندهی انتظامی استان زنجان، برگزار شد، تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر دستگیری۴۰ معتاد متجاهر، خرده فروش مواد مخدر و سارق، چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

سرهنگ داود مرسلی با بیان اینکه طرح های پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در طی سال به ویژه در ایام تابستان به صورت مستمر و با هدف تامین آرامش و امنیت خاطر خانواده ها اجرا می شود، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و موارد مشکوک، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند.

وی از تداوم اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت پارک‌ها و بوستان ها، خبر داد و گفت: اجرای این طرح، خرسندی شهروندان و قدردانی از عملکرد پلیس را به دنبال داشت.

فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی اماکن تفریحی که از مطالبات شهروندان است، همه پارک ها و تفرجگاه های شهر زنجان از وجود اراذل و اوباش، معتادان و خرده فروشان مواد مخدر، پاکسازی می‌شود.

کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری چهار سارق در خدابنده

فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده نیز از کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری چهار سارق و مالخر با انجام گشت زنی های هدفمند در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور کشف وسایل نقلیه مسروقه، با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ نسبت به انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و چهار سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی بااشاره به اینکه وسایل نقلیه سرقتی پس از تشخیص هویت به مال باختگان تحویل خواهد شد تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند.

سر هنگ غنیمتی تاکید کرد: دارندگان وسایل نقلیه دقت کنند که آن را در مکان مطمئن پارک کرده و به تجهیزات ایمنی مانند ردیاب، دزدگیر، قفل فرمان و پدال مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha