لایحه اصلاح بودجه باشگاه والیبال شهرداری به شورای شهر ارومیه رسید

ارومیه - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لایحه اصلاحی بودجه ۴۶ میلیارد تومانی باشگاه والیبال شهرداری از سوی شهردار به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

علی مصطفی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان از رقم این بودجه برای تیمداری شهرداری ارومیه در این فصل و ۲۶ میلیارد تومان نیز برای پرداخت بدهی‌های خارجی و داخلی باقی‌مانده از سنوات قبل در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بودجه باشگاه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۱ (صفر ریال) در نظر گرفته شده بود که عملا امکان تیمداری با این شهر مهیا نبود.

مصطفی زاده ادامه داد: پس از تشکیل مجدد شورای شهر با اعضای جدید و شنیدن مطالبه به حق مردم در مورد تیمداری شهرداری ارومیه در لیگ برتر، این موضوع در اولویت کاری اعضای شورای شهر قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام گرفته لایحه اصلاح بودجه والیبال از سوی شهردار به شورای شهر ارائه شد.

عضو شورای شهر اورمیه از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، نمایندگان مجلس، فرماندار و دادستان شهرستان ارومیه درخواست کرد با حمایت از تیم والیبال شهرداری شور و نشاط اجتماعی را به عاشقان والیبال آذربایجان برگردانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha