نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در قزوین برگزار می شود 

قزوین - ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در قزوین خبر داد.  

به گزارش ایرنا، احمد خورگامی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: با توجه به پتانسیلی که در زمینه گردشگری و طبیعت گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از افراد از تمامی اقشار به این حوزه روی آورده اند.

وی اظهار داشت : برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فراهم می کند.

خورگامی افزود : نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از سوم تا هفتم مردادماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسوول یادآور شد: مشارکت کنندگان از استان های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوه نوردی، صخره نوردی، ماشین های کمپر و کاروانی و خودروهای سافاری در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

خورگامی یادآور شد: برگزاری مسابقه کودکانه ماشین شارژی(پنجم مردادماه)، مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر(ششم مردادماه)، مسابقه حرفه ای پارکور و بندبازی (هفتم مردادماه) و مسابقه دارت (همه روزه) از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر است و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha