۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84831552
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۵ درصد از بودجه امسال شهرداری بجنورد محقق شد

۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 84831552
۲۵ درصد از بودجه امسال شهرداری بجنورد محقق شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: ۱۶۳ میلیارد تومان معادل ۲۵ درصد از بودجه ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری مرکز خراسان شمالی در چهار ماهه نخست امسال محقق شد.

به گزارش ایرنا، جواد حمیدی راوری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: بر اساس پیش بینی ها باید در چهار ماه نخست سالجاری ۲۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۶۵۰ میلیارد تومانی بجنورد محقق می شد که در این مدت تنها ۱۶۳ میلیارد تومان تحقق یافت.

وی تصریح کرد: بودجه مصوب شهرداری مرکز استان در سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان بود که ۳۵۰ میلیارد تومان آن محقق شد.

حمیدی راوری اظهار داشت: همچنین پارسال سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی در شهرداری بجنورد جذب شد که این رقم امسال به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

بهره برداری از بوستان بانوان 

شهردار بجنورد در ادامه از بهره برداری بوستان بانوان بجنورد خبر داد و گفت: بخشی از بوستان آفرینش در مرکز استان به بانوان اختصاص یافته است که این پروژه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: بوستان بانوان در وسعت بیش از ۲ هکتار از بوستان آفرینش اجرا شد و دارای ظرفیت های قایقرانی، زمین والیبال، دوچرخه سواری، پیاده رو و سایر امکانات ورزشی برای بانوان است.

خرید نردبان آتش نشانی

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره پیگیری ها برای خرید نردبان آتش نشانی در بجنورد گفت: با پیگیری های انجام شده، این امر محقق شد و با تامین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، نردبان ۳۲ متری اطفای آتش خریداری و امسال تحویل داده می شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: نبود نردبان بلندمرتبه آتش نشانی از دغدغه ها مردم مرکز استان است که با تامین اعتبار انجام شد.

آسفالت ۹۰ هزار متر از معابر

وی در مورد نهضت آسفالت در بجنورد نیز اظهار داشت: از سال گذشته؛ ۹۰۰ تن قیر رایگان به اجرای اقدامات عمرانی این شهر اختصاص یافت و در چهار ماه نخست امسال ۹۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت شد.

حمیدی راوری با اشاره به اینکه قریب به اتفاق ماشین آلات شهرداری فرسوده و مستهلک است افزود: در این زمینه برای بازسازی اساسی ناوگان حمل و نقل، دریافت تسهیلات از بانک انجام و اقدام شد.

شهردار بجنورد با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوس شهری نیز افزود: خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری در اولویت قرار گرفت و به زودی این تعداد دستگاه تامین و به چرخه ناوگان افزوده می شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha