۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84874608
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مجوز ساخت برای املاک قولنامه‌ای بجنورد صادر می‌شود

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: مشکل چند ساله مالکان برای ساخت و ساز در زمین‌های قولنامه‌ای برطرف و از این پس مجوز پروانه ساخت در این املاک صادر می‌شود.

جواد حمیدی راوری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکل ساخت و ساز در زمین های قولنامه ای در بسیاری از نقاط شهری وجود دارد و این مشکل در سفر هیات دولت به استان مطرح شد و با دستور وزیر کشور؛ زمین‌های قولنامه‌ای با در نظر گرفتن شرایط ویژه‌ پروانه ساخت دریافت می کنند.

وی بیان کرد: برای تمامی املاک قولنامه ای محدوده شهر با کاربری مسکونی با رعایت قوانین طرح تفصیلی مجوز دیوار کشی صادر می شود.

شهردار بجنورد افزود: برای زمین های قولنامه ای با کاربری غیر مسکونی، مجوز دیوار کشی به شرطی که شاکی و معترض برای زمین مورد نظر وجود نداشته باشد و مالک هم برای پاسخگو بودن به هر گونه شکایت و اعتراضی تعهد محضری دهد، صادر می شود. 

۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل بجنورد افزوده شد

حمیدی راوری در بخش دیگر سخنان خود از ورود ۲ دستگاه اتوبوس نو در شهریورماه جاری به مرکز استان خبر داد و گفت: امسال ۱۵ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل شهری مرکز استان خریداری شد که ۲ دستگاه از این ناوگان تا پایان ماه جاری وارد چرخه خدمات رسانی می شود.

شهردار بجنورد اظهار داشت: برای خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha