وجود انبار اموال تملیکی در مهاباد ضروری و توجیه پذیر است
عکس تزیینی است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: وجود انبار اموال تملیکی در این شهرستان با توجه به مرکزیت جنوب استان ضروری و از طرفی توجیه پذیر است.

به گزارش ایرنا، امیر قادری عصر یکشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق ارز و کالا مهاباد افزود: راه اندازی انبار اموال تملیکی با توجه به سابقه و خدمت گمرک مهاباد در کنار شعاع عملکردی مفید این شهرستان در بین شهرهای اطراف ضروری است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یک استان طولی از نظر جغرافیایی است، ادامه داد: بعد مسافت، استهلاک، به خطر انداختن امنیت و سرمایه ملی از جمله مواردی است که به علت نبود این انبار در سطح شهرستان به وجود خواهد آمد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به موقعیت فعلی اداره گمرک نیز گفت: هفت هکتار از اراضی روبه روی پتروشیمی مهاباد برای انتقال گمرک و زندان به خارج از شهر در نظر گرفته شده که در تلاش برای حل مشکلات این انتقال هستیم.

وجود انبار اموال تملیکی در مهاباد ضروری و توجیه پذیر است

قادری تاکید کرد: مکان یابی انبار اموال تملیکی و همچنین گمرک مهاباد باید به گونه ای باشد که تمام امکانات خدماتی و دسترسی راحت به آن فراهم بوده تا نتیجه بخش و اثرگذار واقع شود.

وی یادآور شد: برخورد قاطع با قاچاق کالا بویژه افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، در دستور کار دستگاه‌های ذیربط شهرستان قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و گمرک این شهرستان یکی از گمرک‌های ۹ گانه استان به شمار می‌رود؛ استان آذربایجان غربی بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز با اقلیم کردستان عراق، ترکیه و نخجوان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha