۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84833019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از فناوری برای خلق ثروت رویکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان است

گرگان - ایرنا - سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: توجه به استفاده از فناوری برای خلق ثروت از طریق آموزش همزمان علم و مهارت، کارآفرینی و اشتغالزایی رویکرد اصلی این مرکز اموزشی در استان است.

به گزارش ایرنا، منصور غفاری روز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور شهید طهرانی مقدم دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این دانشگاه حمایت از مراکز رشد است که گام مهمی در راستای تجاری‌سازی علم به شمار می‌رود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور هم در این مراسم گفت: جهت‌گیری جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای حل مشکلات بخش صنعت، کارآفرینی، اشتغالزایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

عرفان خسروانیان افزود: واحدهای رشد فناور دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید محلی برای صنعت‌گران و افراد داری ایده‌های خلاقانه و نوآورانه باشد و تمامی مراحل تبدیل ایده به محصول و گام‌های بعد از آن مانند صادرات حمایت می‌شود.

معاون امور اقتصادی استانداری گلستان هم در این مراسم گفت: مراکز رشد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در استان حمایت می‌شوند.

سیدمحمد دهنوی افزود: این مرکز باید در سایر شهرستان های استان نیز فعالیت داشته باشد تا از ظرفیت افراد فناور در حوزه صنایع خلاق در گلستان بهره‌گیری شود.  
 
  رییس پارک علم و فناوری گلستان هم در این مراسم گفت: تلاقی فعالیت استارتاپ‌های کوچک با شرکت‌های مستقر در مراکز رشد و نوآوری از جمله کاربردهای این مراکز هستند و این رویکرد سبب می‌شود برای تولید محصولات شرکت های دانش بنیان و تیم های استارتاپی سرمایه گذاری صورت گیرد.

مهدی غفاری افزود: رویکرد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از تاثیرگذارترین زمینه‌ها برای اشتغالزایی، خلق ثروت و تجاری‌سازی علم و محصول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha