۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84834199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی معرفی شد

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84834199
رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی معرفی شد

.مشهد- ایرنا- آیین تکریم و معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با حضور رییس بسیج جامعه پزشکی کشور روز سه‌شنبه در تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر مسوولان حضور داشتند، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ایثار و از خود گذشتگی از ویژگیهای بسیجیان است که در دوران کرونا این ویژگی ها را همانند دوران دفاع مقدس مشاهده کرده‌ایم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی با اشاره به دستاوردهای خدمات بسیج پزشکی در استان، مشهد و حاشیه شهر، افزود: این اقدامات و خدمات از جمله اجرای طرح شهید سلیمانی در دوره کرونا نقش مهمی در پیشگیری و کنترل این بیماری در موجهای قبلی داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز هم در گام دوم انقلاب، مسوولیت ما سخت تر است و باید هشت میلیون جوان مومن انقلابی عازم پای کار داشته باشیم و در این راه باید تلاش کنیم.

دکتر محمد خسروی مسوول جدید بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی پیش از این فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه ناحیه بلال مشهد را بر عهده داشت.

دکتر محسن ذاکریان از اواخر سال ۹۸ عهده دار مسوولیت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بود که اوایل امسال به عنوان رییس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی منصوب شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha