سوادآموزی استان سمنان به جایگاه سوم کشوری دست یافت

سمنان- ایرنا- سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سمنان برای سومین سال متوالی بر اساس اعلام کتبی وزارت آموزش و پرورش رتبه «عالی و شایسته تقدیر» سوادآموزی را کسب کرد و به جایگاه سومی کشوری در این حوزه رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شاه‌حسینی روز چهارشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: علیرضا عبدی، معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در نامه‌ای خطاب به سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان، کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» مجموعه آموزش و پرورش در حوزه سوادآموزی در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

وی افزود: عبدی در این نامه درخواست کرد عوامل مرتبط در کسب این موفقیت به نحو شایسته مورد تقدیر قرار گیرند و همچنین به منظور توجیه و تقویت سوادآموزی در استان، دلایل و زمینه‌های موفقیت عملکرد مورد تحلیل قرار گیرد و برنامه ریزی جامع برای حفظ و ارتقاء آن انجام شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همچنین در نامه جداگانه ای که توسط محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور به استانداران ابلاغ شده، عملکرد شورای پشتیبانی سوادآموزی ۱۰ استان از جمله سمنان، «بیش از حد انتظار» تشخیص داده شد.

سال ۱۴۰۰ فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها در حوزه سوادآموزی در قالب ۲۱ شاخص اختصاصی و ۲ شاخص عمومی مدیریت و مشتری مداری انجام شد و استان سمنان در مجموع در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha