۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 84835258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۶ شهروند زاهدانی از سیلاب و آبگرفتگی بوسیله آتش نشانان نجات یافتند

زاهدان- ایرنا- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: ۵۷۸ مورد عملیات آبگرفتگی معابر و منازل در شهر زاهدان از عصر روز گذشته تاکنون بوسیله آتش نشانان انجام شده که در این عملیاتها خوشبختانه ۹۶ نفر از شهروندان نجات پیدا کردند.

ابراهیم شهریاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسنل این سازمان همزمان با آغاز بارندگی و به دنبال آن وقوع سیلاب به صورت فعال در کنار مردم برای امدادرسانی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان، مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بوده است، گفت: آتش نشانان با استفاده از پمپ‌، میلیون‌ها متر مکعب از آب‌هایی را که وارد منازل شهروندان و معابر شهری شده بود، تخلیه کردند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای آتش نشان شهرداری زاهدان در سطح شهر حضور دارند، بیان کرد: پرسنل آتش نشان همچنان مشغول تخلیه آب از سطح شهر هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط طی روزهای آینده، شهروندان از تردد در مسیل سیل و رودخانه و جوی‌های آب با فشار زیاد، خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان تماس گیرند.

به گزارش ایرنا ورود سامانه مونسون و ریزش باران شدید از روز گذشته تاکنون در شهرستان زاهدان موجب جاری شدن سیلاب در خیابانها و معابر عمومی و آبگرفتگی منازل برخی شهروندان شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی این سامانه تا روز جمعه ادامه دارد و موجب ریزش باران و کاهش دما شده است.

۹۶ شهروند زاهدانی از سیلاب و آبگرفتگی بوسیله آتش نشانان نجات یافتند

۹۶ شهروند زاهدانی از سیلاب و آبگرفتگی بوسیله آتش نشانان نجات یافتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha